Veelgestelde vragen
Bestellingen en Betalingen
Kan ik mijn bestelling annuleren of bewerken?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren aangezien alle orders direct verwerkt worden om een snelle uitlevering te garanderen.
Als je toch wijzigingen wilt aanbrengen of een annulering wilt aanvragen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Voor elke bestelling wordt binnen enkele minuten een orderbevestiging verzonden, op voorwaarde dat je natuurlijk jouw correct e-mailadres hebt ingevoerd.
Heb je je map met spam al gecontroleerd? Soms eindigt de bevestiging daar.
Als je echt geen orderbevestiging hebt ontvangen, vul je ons contactformulier in en nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.
Welke betaalmethoden accepteert KAMBUKKA?
Wij accepteren Visa, MasterCard, Maestro, Bancontact / Mister Cash, Sofort Überweisung, ING Homepay, CBC Online, Belfius Direct Net, Giropay, iDEAL en KBC Online.